Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Blog kreatywny

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Jak zwiększyć widoczność firmowej strony

Każda osoba prowadząca własną stronę internetową, niezależnie od tego, czy jest to blog, strona o wąskiej specjalizacji tematycznej przeznaczona dla wąskiego grona czytelników, czy na przykład sklep internetowy, musi odszukać sposób dotarcia do osób potencjalnie zainteresowanych. Reklama i najogólniej mówiąc marketing jest w sieci równie ważny, jak w przypadku produktów u usług dostępnych w tradycyjnych sklepach i punktach usług. Tym bardziej, że on-line konkurencja jest o kilka większa, niż na rynku lokalnym czy nawet krajowym.

Z radą przychodzi pozycjonowanie. Pod tą zagadkową stroną kryje się ogrom technik pozwalających na szybsze dotarcie do szerszego grona osób. Pozycjonowanie strony internetowej polega na takim konstruowaniu jej informacji, żeby była ona łatwiejsza do wyszukania w popularnych wyszukiwarkach, z Google na czele.
Najpopularniejszymi metodami uzyskania dobrych wyników są między innymi teksty presell i teksty zapleczowe. Charakterystyczne dla nich powtarzanie fraz zasadniczych i użytkowanie synonimów zwykle nie idzie w parę z wysoką jakością tekstu, ale za to dzięki umieszczeniu odpowiednich fraz w sąsiedztwie tekstu na dany zagadnienie, teksty takie przechodzą przez filtry wyszukiwarek i podnoszą pozycję mojej strony w wynikach poszukiwania. Stąd w tej chwili nazwa pozycjonowanie.
Innym dobrym sposobem jest postawienie na linkowanie. Tak zwane linki naturalne, które są odsyłaczami do mojej strony internetowej, mogą być umieszczane w dowolnym miejscu w sieci – w ten sposób osoby zainteresowane treściami mojej strony mogą wziąć aktywny udział w jej promowaniu, dodając link u siebie. Z takiej opcji najczęściej korzystają producenci odzieży i kosmetyków , a oprócz tego właściciele sklepów internetowych. Przekazując produkt gratis do recenzji otrzymują obietnicę wstawienia linków na stronie recenzenta. Zwykle towarzyszy mu też treść sponsorowany, czyli opinia o danym produkcie, co jest następnym sposobem na pozycjonowanie strony internetowej.
Jeśli nie posiadamy doświadczenia w samodzielnym pozycjonowaniu swojej strony, możemy przyjrzeć się ofercie jednej z wielu działających w internecie firm, które oferują własną pomoc w tym zakresie.
 
Dodatkowe informacje: koszt link building.